OM

Filskov friskoles SFO
Kontakt os

Legen er vigtig

Legen er en vigtig del af børnenes hverdag. Gennem legen bearbejder børnene de oplevelser og indtryk, som de får i løbet af dagen. I SFO’en får børnene mulighed for at fordybe sig i legen og udvikle venskaber. Tiden i SFO’en er børnenes fritid. Derfor skal de have mulighed for at ” holde fri ”, slappe af og i stor udstrækning selv vælge hvad de har lyst til at lave. De skal både kunne lege og tilbydes forskellige former for aktiviteter som de kan deltage i.

Skolefritidsordningen er en integreret del af Filskov Friskole. Vi har fast base i vores egne lokaler, ovenover Sognegården. Desuden har vi mulighed for at benytte skolens faglokaler, hallen, læringscenter og multirum.

kontaktpersoner

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore ma

Ansatte

Klik her for at se personalet i SFO’en