Børnehavens ansatte

Heidi Østergaard

Annette MOOS

Pædagogmedhjælper

Jeg har været ansat i Filskov Friskoles Børnehave som pædagogmedhjælper siden 2015 og har arbejdet med børn siden 2001.

Jeg er ansvarlig for sproggruppen og er derudover optaget af arbejdet med inklusion.

I min fritid har jeg været håndboldtræner i 30 år og har bl.a. haft fornøjelsen af at træne LykkeLiga børn.

Jeg har 2 store børn, som jeg også bruger min tid på, især når de spiller håndbold- og fodboldkampe.

Bente PEDERSEN

Pædagog

Jeg er uddannet fra Esbjerg Børnehave Seminarium i 1983 og har arbejdet med børn hele mit arbejdsliv .  Jeg var med fra starten af Filskov Friskole og Børnehave og deler min tid mellem børnehave og sfo. Fra april til sommerferien hvert år har jeg ansvaret for vores førskolebørn, som jeg nyder at være med til at gøre klar til skolelivet.

Privat bor jeg i Filskov, bruger min fritid på hus, have, sommerhus og mine dejlige børn og børnebørn. Derudover er jeg frivillig hjælper i byens sportshal.

Henning MajBohm

Pædagog

Jeg har været med fra starten af Filskov Friskole og Børnehave i 2012 og bruger det meste af min tid i børnehaven, men er også sløjdlærer for 5. klasse.

Jeg har arbejdet med børn i over 40 år og mener, at det skal være sjovt og lærerigt at gå i børnhave. Jeg ser det enkelte barn og dets behov og prioriterer en god forældrekontakt. Jeg er børnehavens “handyman” og inddrager børnene så meget som muligt i hverdagen – gerne udendørs.

I fritiden går jeg bl.a. lange ture med min hund og passer have og høns.

Slogan: “Med humor kommer man langt”

Ghita Nørregaard

Vikar